Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v mezinárodním marketingu: Ekologické služby
Vojtěchová, Martina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Zelený marketing je jedním z nejvýraznějších trendů v mezinárodním marketingu posledních let. Na rozdíl od ekologických výrobků není věnováno mnoho prostoru ekologickým službám, i když služby tvoří podstatnou součást ekonomik vyspělých zemí. V České republice stojí ekologické služby na prahu rozvoje a dosud nebyly k dispozici ucelené marketingové informace o tomto oboru. Cílem této diplomové práce je vyplnit mezeru v informacích a vytvořit rámec pro strategické marketingové plánování ekologických služeb v České republice. Pomocí poznatků z jiných trhů, rozhovoru s odborníkem z oboru a dotazníkového šetření mezi spotřebiteli byly shromážděny potřebné informace, které jsou rozpracovány do jednotlivých kroků strategického marketingu ekologických služeb v českých podmínkách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.